Hans Huijbers: onze organisatiecultuur

Hans Huijbers Automonteur vacature afbeelding

Hoe is het nou om te werken bij Hans Huijbers? In dit artikel nemen we jou mee in de organisatiecultuur van Hans Huijbers.

Wij starten de dag met koffie, een goed gesprek en de planning voor die dag. Een goede bak koffie en een goed gesprek zijn essentieel voor een goede werksfeer. Wanneer we uitgebabbeld en uitgedronken zijn, beginnen we met de werkzaamheden van die dag. 

Bij Hans Huijbers luisteren we naar elkaar

Bij Hans Huijbers werken we in een hecht en klein team. Het voelt af en toe meer als of we een kleine familie zijn dan dat we collega’s zijn. Er wordt samen gelachen maar ook keihard gewerkt. We gaan als team geen uitdaging uit de weg en hebben allen een passie voor auto’s. Er vertrekt geen auto bij ons zonder dat we er allemaal over uit zijn dat die helemaal in orde is en dat de klant weer veilig op de weg kan. Binnen het team is er geen baas, iedereen heeft inspraak binnen het bedrijf en naar iedereen wordt geluisterd. Zo kunnen we groeien als team en als organisatie. 

Voor elkaar en door elkaar

Tussen de werkzaamheden door, komen er klanten binnengelopen met problemen als een kapot achterlicht of onvoldoende bandenspanning. Geen probleem, deze problemen verhelpen wij graag tussen onze vaste werkzaamheden door. Hierdoor blijft het werk interessant, afwisselend en bovenal uitdagend. Uiteraard komt het wel eens voor dat we tot laat bezig zijn, maar bij Hans Huijbers nemen we graag de tijd voor een grondige dienstverlening. Het werk wordt bij ons samen en voor elkaar gedaan, je gaat echt voor elkaar door het vuur. Geen dag is bij ons hetzelfde en dat is ook precies zoals wij het willen zien. 

Bij Hans Huijbers geloven we enorm in persoonlijke ontwikkeling. Want persoonlijke ontwikkeling is ontwikkeling voor het hele team en de gehele organisatie. Hierom moedigen we het doen van cursussen aan. Heeft een werknemer een leuke cursus gevonden, top, dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden. 

Bij Hans Huijbers geven we om de klant

Klantcontact staat bij ons hoog in het vaandel, wanneer de klanten blij zijn, zijn wij blij. Wij leveren dan ook een persoonlijke service en geven de klant pas de auto mee wanneer deze naar onze mening 110 procent in orde is. Elk probleem van de klant wordt verholpen, van kapot achterlicht tot een complete onderhoudsbeurt. 

De organisatiecultuur van Hans Huijbers kenmerkt zich dus door: een familiaire structuur, geen hiërarchie, passie en vakkennis en een heleboel gezelligheid. 

De bijzondere werksfeer bij Hans Huijbers 

Ben jij enthousiast geworden van deze werksfeer, dan hebben wij goed nieuws voor jou. Er staat namelijk een vacature open op onze website. Klik daarom op onderstaande knop om de vacature te bekijken.

Wij zien je graag als de volgende toevoeging aan ons hechte team.

Scroll naar top